JAG ÄR TRÖTT PÅ...

  2009-12-24 / 01:48:12 / /

- Falska snorungar...
Det sägs att äkta vänner står alltid kvar, det är dom äkta som hjälper dig upp när du ramlat ner, det är dom som stöttar dig genom allt mellan himmel och jord. Jag är trött på sånna människor som sitter och snackar skit, jag är trött på människor som säger "du kan lita på mig, jag kommer alltid stötta dig" osv. Både du & jag vet hur snacket är nu för tiden. Folk säger aldeles för snabbt att dom älskar varandra och samma sak med "jag kommer alltid sötta dig, t.ex" Säg aldrig till mig att du kommer stå kvar när alla går, för NU vet jag exakt vilka vänner som är äkta och vilka som kan dra åt helvete från mitt liv !


- Snön
Finns det inget värre? Har aldrig gillat snön, vinterskor och vinterjackor är inget för mig, dubbla tröjor och tights har jag aldrig frstått mig på. Vårat klimat i Sverige alltså. Bläää... Den ända dagen jag vill ha snö på det är julafton, idag, den 24/12. Åt helvete med alla andra dagar.


- Skolan
Jag ska säga såhär, jag är nöjd med det jag gjort denna termin, men jag börjar tappa greppet. 2 och en halv veckas lov kankse får mig att vila ut och sådär lite grann. Fan inte länge, men det är 8:an och betyg, dags att ta tag i det som är viktigt och tänka bort lite annat skit som inte är så viktigt i livet !?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0