KLART JAG OCKSÅ MÅSTE

  2009-12-24 / 03:39:03 / /
1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Oh ja, otroligt mycket !

2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha nevah evah ?! Känns som att jag itne är ensam om det iaf...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men väldigt nära...

4. Dog någon som stod dig nära?
Jaa

5. Vilka länder besökte du?
Åland (eller är det ett land?) minns inte om jag vart utomlands i år

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
nja... eller jo, mer glädje hos mig själv

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4 oktober

8. Vad var din största framgång 2009?
framgång? vad är det

9. Största misstaget?
Att jag var som jag var i början av året, att jag kunde va så korkad och tro på människors ord som de sa till mig, att jag blev full, osv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, sjuk har jag varit. Inga allvarliga skador

11. Bästa köpet?
Vet inte, det finns såååå mycket :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, saker till mig själv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Clap Again - min&Johans låt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, men ändå inte. I år blev det jag och Johan, men det har hänt mycket grejer som gjort mig ledsen. Vet faktist inte vad jag ska svara där. 50/50

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på andra människor. Tänk mer possitivt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat, Misstag, Gråtit

18. Hur tillbringade du julen?
Hos min mamma, minns att min lossaspappa var jultomten och min lillebror var lyckligare än någonsin. Förra året fick jag sjuukt med grejer. Tror att det var 6-7 stora svarta säckar med bara paket om inte mer till oss tre barn. Sen badade vi i omslagningspapper ;)

19. Blev du kär i år?
ja

20. Favoritprogram på tv?
Tittar aldrig på TV

21. Bästa boken du läste i år?
Har läst 2 böcker på hela året om jag måste välja får jag nog ta Kallt som i graven
22. Största musikaliska upptäckten?

23. Bästa filmen du såg i år?
Ingen aning !

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kamera, parfum, kläder, pengar, smycken.

25. Något du önskade dig men inte fick?
En minidata, just för att jag fick en ny data julen innan det så det verkade onödigt tyckte mina små päron -.-

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade tjejmiddag, lagade mat och mös med mina brudar ;)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Aa grymt mycket...

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Casual, men ändå bättre än år 08. Jag använde bara mjukisbyxor då. Nu har jag ALDRIG det ! Förr var det mer fjortis, now it's my style ;)

29. Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän&mina vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag&kändisar hänger inte ihop. JAg är inte sådär jättetänd på någon kändis, vet knappt vad dom heter allihoppa :o haha

31. Vem saknade du?
Otroligt många.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Romina&Johan - Ni har gjort mitt liv till det bästa <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0