MY LADIES

  2009-12-02 / 18:54:33 / emelie englund /

Hej alla gullungar, now im home ! Mötte Johan efter skolan och åkte till centurm, fixade lite grejer och sen mötte jag bästaste, Erika och Mimmi. Vi gick runt lite jag köpte en present till min älskling och sen åkte dom och jag mötte upp Johanna och Tess på en caffe. Fick ett mess och Torsler och Nicole var framme i centrum så jag mötte dom och sen mötte jag Romina och Linn en stund och ja, nästan alla blev samlade på donken för att käka lite fettmat. Aa det är väl det? kom hem för ett tag sen har bara suttit och snackat med lossas mamsen och sådär.

Dags för mig att plugga vilket jag inte gjorde igår... Det kom annat ivägen !



Anonym

när ska du visa hur du sminkar dig?

2009-12-02 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0