NU ÄR VI HOS MIG

  2009-12-18 / 20:12:14 / emelie englund /

hela liiigan

sötnosar


Anonym

emelie snälla kan du hjälpa mig?... det finns en kille, som är ett år äldre än mig. och han har gillat mig nonstop i ungefär ett år nu. jag har alltid bara gillat honom som kompis, men nu har han fått mig kär. han har fått mig att inse hur kärlek känns. vi har strulat och så, men inget mer. och vi är inte tillsammans. men nu, har han förändrats helt. han är jätte dryg mot mig i skolan (vi går i samma skola) förut snacka han alltid med mig. sen när jag försöker prata med honom säger han ett ord, och går iväg. sen när jag försöker beskriva hur jag känner på sms, svarar han " :) ". jag skriver att jag verkligen älskar han, att jag vill va med han hela tiden, för de är verkligen så. men han säger bara " jaja de räcker nu ". och det sårar mig. han smsar aldrig mig längre. förut smsade han hela tiden, och skrev " du är finast på jorden " " allt jag vill ha är dig ". jag blev så sjukt glad! han fick mig att le och må bra varenda jävla dag! men nu sårar han mig bara, hela tiden. han skickade nyss ett sms " vi är tillsammans nu? bra :D ". jag är jätte förvirrad, jag förstår ingenting. det går inte att snacka med honom om dethär, för han fattar inte. sen är det såhär, att hans vänner håller på varenda dag " ***** och **** ;) " och de är skit jobbigt!! sen massa i skolan osv håller på när vi inte ens är tillsammans. dom säger typ, ah ska ni inte strula nu eller? och så ska han vara så jävla cool inför sina vänner när jag är med. men jag gillar honom inte alls då. jag gillar bara honom när jag är med honom, ensam. då är han världens bästa. men grejen är, jag vill inte va tillsammans med han som han är nu. och jag vill inte att alla ska veta, för de blir så jobbigt när alla håller på. snälla hjälp mig jag orkar inte!

2009-12-18 @ 23:11:20
Anonym

& om du svarar, svara här på kommentarerna, jätte snällt... <3

2009-12-18 @ 23:16:22
sara eriksson

söta bilder! :)

du verkar ha ganska många klockar, eller två har jag iallfall sett. kan du inte lägga in bild på alla dina klockor?! och säga vad du har köpt dom o för vilket pris?! puss, finaste bloggen. <33

2009-12-19 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0