NYÅRSKLÄNNING/NYÅR

  2009-12-24 / 01:58:55 / emelie englund /

Har haft det jävligt svårt att välja, men pappa köpte den här till mig för någon dag sen. Jag funderar på att ha den, väldigt färgad och aa... starkt färgad om man säger så, kanske annorlunda vad vet jag? Jag som älskar att sticka ut. Problemet är bara resten: Hår, Smink, Skor, Kofta? Thats the problem ...

Vad ska ni göra på nyår föresten?
Jag ska vara med pojkvännen och antagligen Romina, det blir nog att ta det lugnt hemma, eller någon fest eller något ! Dock är det så jävla jobbigt på nyår, nästan alla blir fulla och jag är inte den som blir full så jag får leka mamma och ta hand om alla. Men vi får se vad vi ska hitta på ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0