SMILE BITCH

  2009-12-01 / 22:08:44 / /

Jag har alltid haft något slags komlex över mitt leende/minaa tänder, men sen insett att det inte är så farligt. Klart jag skulle vilja ha perfekta tänder. Men jag är som jag är. Det har varit värre om man säger så !

Jag sa till min tandläkare förut att jag ville ha tandställningen, hon sa: NEJ, du har så himla fina tänder, killarna borde springa efter dig, det är så charmigt när dom är lite snea och blablaba. Jag var nära på att faktist köpa en tandställning eftersom jag inte fick en i och med att felet inte var tillräckligt stort. Men ångrade mig sen och lät det vara som det va. Och det är jag glad för idag :) 



inFS

SKULLE DU KUNNA SKRIVA VARFÖR DU INTE E MED ALLE INGNEL MER:s

2009-12-01 @ 22:19:53
S

du har sjukt fine tenner!

2009-12-01 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0