VÅRAN LILLA JULAFTON

  2009-12-23 / 01:31:08 / emelie englund /

Betygen blev jag jätte nöjd med, mycket bättre än jag trodde ! Efter skolan kom pappa och hämtade mig och Malin så åkte vi in till stan. Jag köpte en hel del, dels julklappar och lite små skit till mig själv. Efter vi kilat runt lite där och pappa Zandra och Malin skulle hem, mötte jag upp Romina och Linn och vi knalla runt lite till och fick sen skjuss hem till Romina där vi slog in presenter och käkade lite. Mamma kom och hämtade oss och vi skulle klä granen men så blev det inte så hela gänget gick till bussen och jag och Johan åkte hem till han och L&R åkte till sitt. När vi kom hem tände Johan massa ljus och ställde upp massa godisoch ostbågar. Sen har vi haft våran lilla julafton. Fick sjukt fina grejer av min älskling och har är jätte nöjd med det han fick av mig. Nu ska vi kolla på en film tills vi ska sova :)

mysiiiigt

min lilla skit :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0