förändring

  2009-07-29 / 18:27:58 / emelie englund /

Herregud så man såg ut ? Det där va förra eller förrförra året vi va här och fyfasiken va vältränad jag var,  och väldigt liten. knappt några bröst och mörkt underhår (syns inte på bilden) Inga höfter hade man då heller, men den vältränade magen skulle jag gärna vilja ha tillbaka. Där gick jag på gymnastik och hade gjort det i 5-6 år. Vältränad va man, men nästan helt plattbröstad & vist vill man ha lite att ta på och bröst ? Det vill jag iallafall :) I love it ! haha.

Under två års tid hann jag alltså få höfter (eftersom jag fick mens och slutade på gymnastik) brösten har växt som satan. Det är väl så man kan säga, sen va det mer i ansiktet som har förändrats men det får ni inte se, moahhaa feel the pain ;) Men gud vad chockad jag blev när jag såg bilden ? :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0