gästblogg! / emma

  2009-07-27 / 14:53:13 / emelie englund /

godmorgon ;o haha jag o evelina vaknade för ungifär en halvtimme sen och märkte då att solen sken. så båda fick panik o hoppa upp ur sängen och börja fixa sig. så snart är vi klara och då ska vi bada o tjilla med en kompis tror jag? sen senare ikväll ska vi träffa några o spela lite fjollboll i torvalla. fast det är bara kanske är inte helt 100 än :) men ni får inte glömma att skriva vad jag ska blogga om och ställa frågor o sånt där för jag vettefan vad jag ska blogga om hehe. kanske inte så roligt att höra vad jag har gjort om dagarna? ellerhur, så lets slänga in en kommentar hahah (aa)
jaja, nu ska vi käka frullebulle sen dra ut. kommer dock inte skriva så många inlägg idag eftersom det är så bra väder. så vi höres ikväll, puss :dddd




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0