gästblogg! / emma

  2009-07-26 / 22:39:25 / emelie englund /
tjatja allihoppa :) en vecka frammåt så kommer jag (emma) alltså skriva i emelies blogg för hon är i blekinge tror jag. och där är datan jätteseg så hon orkar inte skriva. så ni får stå ut med bääästa emma i en vecka höhöhö. jaja vet inte vad jag ska blogga om eftersom jag själv inte har nån blogg. så ni får bestämma om vad jag ska skriva och ställa lite frågor och sånt till mig som jag svarar på imorrn! p.s Emelie kommer blogga så fort hon kmr hem frpn blekingen d.s
PUUUUSSS / Emma


                                                                                          emelie&jag


här är då jag ( emma alltså )


Paulina

heeej!! skulle ba vilja veta om du e sexigg :P:P:P:P



HAHAHA, svara nu emma, RAWR

2009-07-26 @ 22:53:13
Anonym

Gör en hiss och diss lista!

Du kan göra det här visste ni inte om mig!

Du an skriva om din dag och så :)

2009-07-27 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0