helou its Emelie

  2009-07-27 / 15:34:47 / emelie englund /
Heeej mina hjärtegull, nu har datan börjat komma igång och är lite snabbare.

Igår kom vi hit runt 6 och käkade middag & käkade massa frukt som dom har hänt i trädgården. Senare på kvällen så åkte jag & Zandra en sväng med cyklarna, satt säkert en timme och pratade om allt och inget. Så himla mysigt ! Kom i säng runt 01.00 eller något? Somnade iallafall som en stock sen.

Morgonen började med att pappa fick komma in tre gången och väcka mig, jag reagerade inte dom två första men tre gången gillt eller hur ? ;) haah så vi gick upp, käkade frukost och drog till stranden. Eller strand och strand vet jag inte om man kan kalla det, men vi åkte iallafall och solade. Där låg vi i knappt 2-3 timmar och sen tog vi bilen till något ställe (vet inte vad det heter) och käkade Kebab. Min mat va det jädrans mycket vitlök på så jag käkade inte ens halva, resten fick pappa äta upp ;) Sen svängde vi förbi ICA och köpta massa gottigott till ikväll.




Lite pics, och btw..
DOM HAR FÅR HÄR. hihi dom är jätte fula :D:D:D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0