HMM...

  2009-07-25 / 16:41:38 / emelie englund /

 Tjänat pengar
 Ute&gått nästan varje dag
 Ätit ute
 Vart på stranden & Bränt mig
 Gråtit
 Shoppat
 Gått på bioprämiären på Harry Potter
 Ätit massa gottigott (för mycket)
 Umgåtts med the family

& massa mer, jag har inte gjort någonting speciellt alls. Har knappt tagit några bilder för min kamera är helt sönder. Jag har alltså tagit ett helt brake från datan och bloggen. Väldigt jobbigt i början men sen gick det väl över & jag slappnade av för en gång skull :) Men nu ska jag köra igång igen MEN slappna av också !!

Jag sa väl att jag bränt mig? haha aj ...


malin

älskling nu finns dom där! :)

2009-07-25 @ 16:45:53
URL: http://mmalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0