Jag behöver skriva ut

  2009-07-24 / 00:23:23 / emelie englund /
&väljer att skriva om min syster...

Hon är bland det bästa som hänt mig, när vi va mindre bråkade vi alltid, vi slogs, sa "dumma dig" som absolut vaa förbjudet i mammas öron. Man kan inte tro så om oss nu, Men så va det och vi var inte ensamma om att bråka, det gör alla syskon, det är det vi kallar "syskon kärlek".

Tänk egentligen vad vi har gått igenom, vi har levt tillsammans i snart 14 år. Allt har inte vart bra, men det mesta. Våra promenader ute på kvällarna, våra prat stunder, våra shoppingturer. Vi har alltid stått varandra nära. Jag måste  berätta att förut, när jag gick i hm... 3:an kankse? Så hade jag en kompis som hade en storasyster som va som en bästavän för henne, jag va så himla avudsjuk, jag började gämnföra oss och dom. Till slut är det oss alla ser upp till, det är du och jag som alla är så avundsjuka på, för vi har en sån fin relation.

Jag är så himla glad över att du finns, tack för alla gånger du backat mig, tack för alla gånger du hållt något inne som jag bett dig göra, tack för alla gånger du gett mig tips. Jag kan inte säga mer än att jag älskar dig storasyster Victoria !

Alla har sina svåra stunder, men vi ska lösa det här gumman !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0