JAG LEVER

  2009-07-31 / 19:34:26 / emelie englund /

Ville bara säga det, uppdaterar mer ikväll eller på söndag när jag kommer hem för imorgon är det bröllop hela dagen och jag kommer inte ha tillgång till data. puss och ha det bääääst !



Louise

mascara , puder , brunkräm , rouge , eyeliner , kajal , läppglans , läppstift , hårspray , plattång , locktång

du behöver inte det för att vara speciell , du behöver inte det för att se bra ut , det är inte utsidan som räknas , det är insidan.



en tjej i min klass jag tänker inte nämna vem men hon klagar på hur hon ser ut , hon påstår att hon är tjock , att inga killar gillar henne , jag ska säga dig en sak , att du är vacker som du är , och du kanske inte är den smalaste men du är ändå inte tjock , du är normal , och du är söt , precis hur du än ser ut och jag ljuger inte , du har sagt till mig att jag verkar vara så perfekt och så , usch va många det är som säger det :s , okej jag är inte mer perfekt än vad någon annan är , och du ( tjejen i min klass ) det kanske inte är många killar som gillar dig nu , jag vet att det finns killar som gör det , och tänk på att det finns många år kvar att leva på , du kommer skaffa biljarder killar innan du hinner säga framtid , kolla tilleempel på din mamma , hon har säkert haft jätte många killar , och om hon inte hade träffat din pappa hade inte du funnits idag , så tänk , alla kommer någon dag hitta en man eller en kvinna att dela sitt liv med , du kommer få jätte mycket killar sen , jag lovar , men under den perioden vi lever i nu , "tonåringsperioden" , så är det jobbigt med killar och massa annat som kommer kretsa runt våra liv hela tiden , men nu lever vi i det här livet och det är jobbigt i denna period.

du har sagt att du inte orkat leva och så det har jag också sagt , många gånger , men lev gumman , du kommer klara dig , killar är inte allt , du klarar dig utan dom ett tag , det gör alla , även fast dom inte tror det , vi alla gör det , vare sig det gäller unga som gamla. jag vet vi hade värsta stora bråket förut och jag ångrar allt jag sa , förlåt för jag sa dumma saker till dig , jag är annorlunda nu , jag är en bättre människa nu , folk kan lita på mig mer , jag bryr mig inte längre om vad folk tykcer om mig , även om det är dåligt eller bra , jag bryr mig inte , det är min åsik som räknas för mig !

och det ska ni alla göra tycker jag , bry er inte om vad folk tycker om er , det är ni som ska säga till er själva på morgonen shit va vacker jag är , för i alla är vackra hur ni än är , hur ni än ser ut , var stolta över hur ni ser ut och hur ni är som personer , ni behööve rinte vara kaxiga för att bli omtyckta det är du , bara du som förstör för dig själv då , var dig själv och ingen ska någonsin förstöra din personlighet , hur du än ser på saker och ting , du är dig själv och ingen kan ändra på dig , hur mycket dom än försöker ska du stå imot det , vare sig du vill eller inte för du är du och jga är jag och du ska inte försöka var anågon annan eller se ut som någon anna för du är vacker hur du än är , jag lovar dig , du kommer förstå vad jag menar någon dag , du är fin och vacker och helt underbar som dig själv ...!!



Louise

2009-07-31 @ 21:54:31
URL: http://lollans.blogg.se/
emme

Har en veckansblogg tävling på min blogg & jag ger också ut en tunika isammanband med veckans blogg , mer information hittar du på http://emloou.blogg.se

Jag lottar ut 6 vinnare klockan 18:00 idag



Pussisar<3

2009-08-02 @ 01:37:41
URL: http://emloou.blogg.se/
annika

Hej ! Jag undrade bara vart i vega du ska flytta? Och vilken busshållsplats som är närmast dej... Tacksam för svar :D



Och DU har 1 UNDERBAR blogg <3

2009-08-09 @ 16:45:34
elin

Du va såååå mycke snyggare i blont hår!



men du är fin nu med :)

2012-01-22 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0