spyfärdig efter 12 kulor

  2009-07-28 / 17:56:30 / emelie englund /
Idag vaknade vi , käkade frukost och drog in till stan. Pappa köpte en present till mig som jag "inte vet om" (schh!) haha, sen köpte han ett par skor till mig också.

Karlskrona (Blekinges "stan") om man säger så har inte så mycket affärer att välja mellan, men dom har en Glaciär som är riktgit känd faktist !  1 smak = 4 kulor så tar man 3 olika smaker så får man ungifär 12 kulor. Det är helt sjukt, jag orkade inte ens halva? Haha men det käkade vi iallafall, sen gick vi runt lite till och sen hemmåt.

Härhar vi käkat middag redan och solen skiner som fasiken. Klarblå himmel är det också så det är najs. Hoppas ni har det bra mina lovers & förlåt för korta, tråkiga och dålig uppdatering men jag kör på som vanligt när jag kommer hem, vilket är på söndag ;)


Jag & världens bästa pappa

Ice cream baby

& min ängel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0