shopping

  2009-07-23 / 23:59:39 / emelie englund /

Hej babes now im home ! Filmen va hur jävla sjuk som helst, jätte bra ! Något jag rekomenderar :) Jag köpte mig en godispåse och festis som jag snart spyr upp, har så himla ont i magen. Känns inte bra alls... Jag hostar hela tiden och har kommit in i lingonveckan, fyfan kan det bli värre?


Imorrn mina vänner ska jag träffa min älskade syster i centrum och fika, prata och shoppa. Det känns som jag shoppat för mycket nu på sistonde, usch ! Måste sluta... Tänke lägga upp lite av det jag köpt, haha jag hittar och kommer inte ens ihåg allt -.-

Rawr...



jempa

sööötnos!<3

var köpte du glasögonen?:)<333

2009-07-27 @ 00:02:18
AntonER

Om inet du är nöjd med ditt face, dina bröst och din kropp är du galen! :O

2009-08-26 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0