barnförbjudet

  2009-07-29 / 17:47:31 / emelie englund /
Hejsan hopsan, en kräfta kommer springandes. (jag) haha klart man bränner sig när man är ute på havs och solar precis vid vatten kanten. Det speglas extra mycket då ;)

Vi åkte til en liten Ö som heter Ornö (om jag inte minns fel) och dit kom det massa folk och solade med oss. Där åt vi lite lunch och sådär sen åkte vi hem och jag har precis duschat. Maten håller på att fixas hör jag nu och pappa och zandra är och tränar. Gjorde även en beställning till pappa " chips och fruktsoda ". Det ska jag sitta och smaska på ikväll.

Snälla jag masserar papsen



pappa muskelknutten&pepparkakan himself

Emelie fågelungen&blekfisen herself, och stark är hon också :o

Zandra är starkast av oss alla ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0