PLUGGIS

  2009-11-30 / 20:48:05 / emelie englund /

Hej alla sötnosar, nu hoppas jag på att kunna lite mera kunskaper till provet imorgon. Annars går det åt pipan. Men det lär väl lösa sig hoppas jag. Som sagt jag och Malin gick till mig efter skolan och käkade nästan direkt när vi kom hem, sen har vi bara suttit i min säng och ätit glass och hon har försökt trycka in matte i mitt huvud -.- Usch hatar matte !! Sen åkte vi och lämnade Mulin och hämtade grejer hos min mamma vilket innebär kläder, kläder, kläder, skor, jackor, hårgrejer, smink, platttång, data, Johans grejer, osv.



Malin

Haha, gumman hoppas någon matte flög in i din hjärna ;-)<3

2009-11-30 @ 21:11:54
URL: http://englundm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0