RESTEN AV SVAREN

  2009-10-24 / 12:34:22 / emelie englund /

Er det slutt med Johan?
Nej verkligen inte ?

hur gammal är du?
14

förlorat oskulden än?:)
Ja

du och johan har väl haft sex? och blev du av med oskulden med honom? bra blogg! <3
Ja&ja&tack :)

oh blir så avis när man ser bilder på dig och johan!
men nu till frågan :) hur beskriver du dig själv som person ?
BRA BLOGG<3
Åhh vi är vi söta (a)
Ja du, omtänksam, snäll, as ball, och älskad.

vart bor du?
grymt bra blogg!
<3
Jag bor i Haninge ;)
tack så mycket, puss

vart är klänningen köpt?
Vilken klänning?

Du sa att du ska svara på ALLT så right ;)
Absolut

har du och johan haft sex??
Ja
är du osams med någon just nu, isf varför??
Nja, inte vad jag vet faktist :o
vad tycker dina föräldrar om att johan är så mycket äldre är dig??
Vad tycker du att dom ska tycka? Jag älskar precis vem jag vill !
om du får välja bara EN, vem skulle du då anse vara din bästavän??
Jag har många vänner jag tycker om och som jag älskar. Men min bästaste är Elin och Malin är också väldigt väldigt speciell för mig.
röker du??
Ja, men ska sluta
har du någongång gjort bort dig totalt??
Ja, haha vem har inte?
PUSS ÄLSKAR DIN BLOGG !
Tack vad jag blir glad <3

hur många unika besökare har du om dagen?
kan du länka?
Olika, men ungifär 600-800 unika om dagen
Haha absolut inte om du inte förtjänar det ;) moahah

Kan du fixa en design åt mig?
Ja, när jag har tid ;)
Spelar du the sims (1/2/3)?
Nope, haha jag fastnar bara och släpper det aldrig
Är du oskuld?
Nej
Har du några tillbehör till din kamera, typ stativ objektiv, mm?
Jag har tre olika ojektiv !
Har du varit tsm med någon äldre än Johan
Nej det har jag inte.
Är du nära vän med Michaela Fallenholm
Vi umgås aldrig längre och pratar inte så mycket heller. Men våra mammor är vänninor så ja jag känner henne ;)

kan du lage sminke-video og hår-video?
Mja, det skulle jag väl kunna fixa någon gång
hvilket år er du født i ?
1995
hvor gammel er johan?
18 år
hvor mange penger bruker du i uken?
föstår inte det där
hvor bor du ?
Haninge
har du noen dyr?
???
røyker du ?
Ja men ska sluta
snuser du ?
Neeeesh
drikker du ?
Nope, bara smakar !

håper du forstår norsk da :) digger bloggen din!
förstog inte allt, menmen ! Vad kul ;)

har du silikon i dina läppar?
Har jag? det är frågan...

och några fråga till:
hur går det för dig i skolan?
Sådär just nu, men ska få extra hjälp så det blir nog bättre
vad vill du bli när du börjar jobba?
Inget jag tänkt på ännu faktist.
vilken gymnasium?
Ingen aning, någonstsns i stan tror jag.
vad har du för kamera?
En digital kamera och en systemkamera D90

va har du köpt den rosaeller svarta klänningen som du har på några bilder?
Den rosa är från D33P&den svarta är från URBAN STR33T (om det är dom jag tror du menar)
hur gammal är du?
14 år
hur gammal är johan?
Fortfarande 18
va är din favoritmat?
Har många, pannkakor, pasta, kött och pommes osv.
va brukar du göra på din helg?
Ute med kompisar, va med pojkvän, hemmakvällar med film.

Är du verkligen 95:a?
Yes im
Har du varit full någon gång?
Tyvärr
vad är din första tanke när jag säger...
- Fjortis
foundation på läpparna, stort hår, skruvade mjukisbyxor, fjortis sträck och uppmärksamhet
- Kärlek
MIN JOHAAAAAAN, det bästa som finns
- Mc donals
UUUUUUUSCH, fett
- Shopping
I looooove it

Vilken ämne i skolan gillar du bäst?
Inget, men om jag måste välja ett så är det nog... Hkk
När fick du din första kyss?
I 2:an/3:an
Ser du dig själv så populär?
Beror på, folk som inte känner mig är jag nog i högst upp på listan hos
Hur många gånger har du färgat håret?
Totalt i hela mitt liv? 20-25 kanske :o
Vad smink använder du?
Olika, Bed Head, Maybeline, Max Factor och massa mer

har du någonsin bantat?
Ja
hur håller du formen?
Jag gör ingenting faktist :o
vad säger du till en fjortis på stan?
Usch, fjortis !
när ska du bli brunett?
Någon gång nästa vecka
älskar din blogg
Vilket sammanträffande ;)



s

hvor langt er håret ditt uten extensions? :)

2009-10-24 @ 23:03:31
s

hvor langt er håret ditt uten extensions? :)

2009-10-24 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0