KÄNNER DU DIG TRÄFFAD?

  2009-10-26 / 11:41:50 / /

 Du är svartsjuk
 Du styrs av en massa rädslor
 Du är överdrivet självupptagen
 Du ser ner på & pratar massa skit om andra människor
 Du känner dig ful och tror att allt blir perfekt bara du blir lite snyggare
 Du känner dig som en bluff och tror att du snart kommer bli avslöjad
 Du gör saker för att visa andra att du kan, istället för att göra det du själv vill
 Du gämnför dig med andra hela tiden, och känner dig bra så länge ingen annan är bättre


jenna

haha jaaaahaa där stämde allt förutom en sak in!

2009-10-26 @ 12:01:22
Anonym

kan du inte skriva om hur man bygger upp självförtroendet ? :)

2009-10-26 @ 12:33:43
emelie

sv: det kommer det också ;)

2009-10-26 @ 14:17:04
URL: http://eemsn.blogg.se/
Anonym

eeeeeeeeeeeeeeeexakt allt det dära känner jag !!

jag behöver verkligen bygga upp min självkänsla

tex jag vill inte röka / dricka men gör det för att mina kompisar gör det, jag kan ju inte bara stå dära ? så det blir att jag hänkar , ?

jag jämför mig alltid men min nuvarande bästa kompis som jag tycker är mycket snyggare har större bröst mycket större vet inte vad jag ska göra längre, vet inte vad jag ska ta mig till allt känns bara så feeel !

hoppas det kommer mycket om sånt hära i din blogg , kommer bli så kul att läsa och hoppas jag mår bättre ! du kan hjälpa människor genom att skriva några inlägg om detta varje dAG/ vecka!!! mig kanske du hjälper jag får hooppas på det :D

2009-10-26 @ 23:50:08
amanda

STÄMMER !! :p

2009-10-28 @ 14:51:21
URL: http://amandasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0