KOMPLEX

  2009-10-14 / 20:06:43 / emelie englund /

Jag har alltid haft komplex över vissa saker på min kropp.

Mina ben tillexempel, jag har aldrig tyckt om dom. Gämnförde mig alltid med follk som är motsatsen till mig och såg mig själv som fet. Nu har jag byggt upp mitt självförtroende och skiter i vad alla andra tycker. Jag trivs med min kropp, jag har alltid döljt dom med stora mjukisbyxor men nu har jag bara itghta slimmade jeas som framhäver mina ben vilket är skit bra tycker jag ! Gör så du också om du har haft samma komplex som jag :)


Jag har även haft komplex över mina tänder, dom är inte helt jämna och jag har alltid velat ha tandställning men får dock inte det för att jag inte har så stort fel. Endast mina "drakullatänder" som är lite längre upp och min ena framtand som är lite framför den andra. Jag tänkte först köpa tandställning vilket kostar 10 000 me jag mådde så dåligt för det så jag skulle få det av mina föräldrar. Min tandläkare sa till mig: NEJ Emelie du ska inte ha tandstläning du har så himla charmiga tänder. Och jag äsger bara emot, jag ville inte le med tänderna på bilder osv. och jag gör det knappt fortfarande. Men jag ska börja göra det så ni får se mig, emelie englund lixom ;)



jenna

jag tycker du har as-söta tänder, tänkte på det på den där bilden när du stog vid ett galler typ :)

2009-10-14 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0