SISTA DAGEN SOM 13 BASTARE

  2009-10-04 / 19:34:25 / emelie englund /

Hur ska man sammanfatta mitt liv som 13 åring? hmm...Jag har hunnit en jävla massa under ett års tid. Skratt och tårar, Jag har blivit påkommen, jag har förändrats, jag har gått ut 7:an, jag har hittat nya umgängen and so on. Jag skulle kunna komma på sjukt mycket. 

Ibland vill jag att det ska kännas som att jag fortfarande är liten, som att jag fortfarande ligger i pappas knä och suger på nappen, att springa och ramla, skrika och bli omhändertagen. Men så är det inte längre, man får ta tag i sina egna problem. Jag är snart 14 bast, ett år äldre och "fjortis". Det känns sjukt egentligen, jag vill va liten eller stor inte där emellan.

Har ni tänkt på en sak? Ibland vill man va liten och ibland stor. Jag har alltid kännt mig äldre eftersom jag ofta umgås med folk som är något/några år äldre. Men hemma är man fortfarande liten, man får maten på bordet, kläderna tvättade, det ända man gör är att sitta på sitt rum vid datan (så är det för mig iallafall).

Det känns inte som att jag snart är 14 . Shiiit !



Louise

grattis en dag i förskott :) <33

2009-10-04 @ 19:48:09
URL: http://lollans.blogg.se/
ida

Men du går väl i åttan? :)

Grattis i förskot :)

2009-10-04 @ 20:19:06
URL: http://idawestander.blogg.se/
Emelie

Skulle du kunna förklara hur man gör sådär med låten? asso att bara det där längst ner syns och inte hela youtube rutan eller hur man nu ska förklara som du gjorde i inlägget: IM JUST ONE CALL AWAY.

Tacksam för svar :)

2009-10-04 @ 20:27:29
denice

Går du i nian? :-O

2009-10-04 @ 20:29:17
URL: http://denicej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0