SOV GOTT&DRÖM OM MIG

  2009-10-16 / 01:25:25 / emelie englund /
Nej nu måste jag börja gå och lägga mig, hallå jag ska lixom upp om 4 och en halv timme ? Sheat det blir inte kul att sova med mig imorgon (ehm Elin) haha men du älskar mig ändå även fast jag alltid somnar framför tvn, i soffen med mobilen på bröstet, visst? ;)

Aja, morgondagens planer kommer imorgon hoppas jag kommer upp imorgon. Annars så ska ni veta att jag kommer hem imorgon någon gång men jag har lite poolers och pojkvän med mig så jag vet inte om jag kan uppdatera. Men det lär i märka ! Måste stänga av datan innan min säng briner upp (laptop) den är het som satan nu. Kyss och smek !

Bild från i somras när vi var i Åre.


bella

du är visserligen tre år yngre än mig men jag måste ändå få säga att jag diggar dig stenhårt!



kanske lite löjligt men jag hade lite för mig så jag gjorde ens såkallas "idolbild" hähä !

http://i38.tinypic.com/2lbyf7n.jpg



hare :)

2009-10-16 @ 02:42:36
Anonym

söt?

svar: ja super söt och jag älskar din kompis Alle!<33

2009-10-16 @ 16:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0