SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2009-10-09 / 09:30:59 / emelie englund /
Är det sant att du ha dyslexi? undra bara med:an du skrev det förut inåt inlägg att du trode :P
Ska inte påstå något jag inte vet än.

har du och jihan haft sex ?

Skit i det du

vem e skönast i 8D ? :D
Alla mina ladies

vem ser du som din bästa vän ?
Elin Hultman, sen har jag många vänner som står mig väldigt nära.

vilken radiostation lyssnar du på?
105.9, 107.5 typ ;)

säg ngån som du vet om har träffat några gånger men absolut inte känner :P :)
Det känns som att du är en sån? Eller? haha vet ej fan asså

har du någonsin funderat på att lägga ner din blogg ?
Ja det har jag

vilken årstid gillar du bäst?
SOMMAAAAAAAAAR !

hur gammmal är johan ?
18 bast

vad gör man för att bli nöjd med sig själv?
Titta dig i spegeln, vad är det som är fel? Börja träna, gör en förändrning, färga håret, sminka dig annorlunda å och shoppa nya kläder. Det går att göra så mycket, men börja med det !
känner du cornelia lundberg?<3 jag bara undra för hon känner typ dig:) älskar dig och din blogg<3
Ja jag har kännt henne sen hon va en liten bebis ;) tack !

vad tycker din familj om johan?
Mycket bra !

vem vet mest om dig av dina vänner`?
Malin tror jag nog att jag får säga.

känar du pengar på din blogg?
"Frossle" jag har uppe i hörnet har jag tjänat pengar på. Men små summor

ska du bli brunett igen? du borde verkligen!:D
Ja det ska jag, förhoppningsvis på lovet ;)

kan inte du berätta the whole story om dig och din mamma?
Nej absolut inte

vilka länder har du varit i?
Oj, så himla  många, Thailand, Turkiet, Grekland, Italien, Island, Spanien, Tyskland osv.

läser dina föräldrar din blogg:)
Hmm, jag tror det !

DIN BLOGG E BÄST<3
Tack så mycket <3

hur länge var du & johan 'på g' innan ni blev tillsammans?
I två-tre veckor ungifär !

hur känner ni varandra?
Vi träffades på en fest faktist och efter det frågade han efter mitt nummer, så har vi snackat rätt mycket på sms och sådär. Har väll lärt känna han genom en massa kompisar ;)

vem tog första steget?
Ja du, jag vet faktist inte ! :o

vart ska man vara osv för att träffa nya kompisar/kontakter?:)
Hur menar du?

älskar din blogg, puuuuss.
Tack va kul :) <3

Drömer du om att bli känd bloggerska som tex Foki ?
Nej jag vaknar aldrig av att jag står på Blogg Awards och får ett diplom, det är inte det jag drömmer om. Hah men det skulle självklart vara kul !


Anonym

känner du Hanna? Eller umgås du med henne?

hon som sjöng på skolavslutningen alltså :P

2009-10-10 @ 17:08:56
emelie

jag känner henne vi gick i samma klass 6,7 och sen bytte hon i åttan men ja gumgås aaldrig med henne :P

2009-10-10 @ 17:25:58
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0