VI ÄR HOPPLÖSA TILLSAMMANS

  2009-10-07 / 23:16:06 / emelie englund /
Nu har jag färsökt söva min urgulliga men hopplösa lillasyster (därför jag inte uppdaterat). Tillslut gav jag upp och pappa tog henne istället så nu är jag på rummet ska ta det lugnt en stund vid datan sen lägga mig i sängen och läsa min hemska bok vi har i läxa att läsa. Jag har rätt mycket panik nu... Ligger på sidan 17 av ungifär 300 sidor och man ska ha läst klart den inom en vecka Bra där Empasvempa *SUCK*


Hahah yeahyeah jag är medveten om min blick på det där jädrans läppsylet, det ger mig... ääh... skitsamma !


Anonym

Va söta ni va ! :- )

2009-10-09 @ 01:50:08
URL: http://linisa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0