10 FÖRSTA FRÅGORNA

  2009-09-10 / 19:18:12 / emelie englund /
Postat av: jonas
var går gränsen på hur gammal en kille får vara?
sv: Har inte dirket någon speciell ålder ?

Postat av:
Hur sminkar du dej? du kan få göra ett smink inlägg om du vill? :)
sv: Nej men gud :o  får jag verkligen det ? va snäll du är :) haha absolut

Postat av: Lollo
Tänker du söka till IDOL ?
sv: HAHA jag? Med min sköna stämma, nejnej never

Postat av:
va har hänt med dej och din mamma?
sv: thats a long story, kan faktist ta och berätta det någon gång

Postat av:
vad tycker du om dessie & kissie?
sv: Kissie: hmm... vad ska man säga? Säger som alla andra, 18 årig fjortis, patetisk och jätte omogen, men ändå läser man bloggen ? haha
Dessie: Hon har blivit bättre än hon va förut tycker jag, när hon väl uppdaterar uppdaterar hon mycket, men personligen tycker jag hon är väldigt fjortis av sig.

Postat av: en som undrar........
Har du hållit på med Marcus Rosmalm?
sv: nej men tjenare, vackert namn :) hur menar du hålla på?

Postat av: clara
vad får dig att må som bäst?
hur går det med killarna?
hur ser drömkillen ut på både in&utsidan? :]<3
sv: mina vänner, min familj !
Haha as bra ;)
oj... Snäll, omtänksam, frammåt&piercat ögonbryn är ju sååå hett

Postat av: Frida och Micaela
Vilka bloggar följer du? :)
sv: Dom stora bloggarna och mina vänners ;)

Postat av:
ska vi?
sv: que ?

Postat av: linnea
kan du inte göra video inlägg typ en två gånger i veckan iaf, bloggen blir roligare/bättre då ;)
hur har du och elin torsel & elin hultman lärt känna varandra?
puss
sv: haha videoinlägg är ingenting för mig, låter som ett miffo haha !
hmm... jag och elin hultman lärde känna varandra genom min brother fabian, dom va tillsammans och så träffade jag elin boström en dag, senare den dagen träffade vi Fabian och Elin hultman. Elin torsler har jag lärt känna genom att hon umgicks med folk jag kände, så varje gång kollade hon snett på mig, så skrev jag till henne och så började vi småtjaffsa, sen började vi prata och träffades, är så himla glad att jag lärde känna dom mina små änglar <3


en som undrar........

Det om Mackan, jagmenar att du ska berätta vad ni har gjort :DD

2009-09-11 @ 15:01:00
Anonym

haha, du tkr D & K är fjortisar... och att K är patetisk. du är själv på väg åt deras håll, blinda jävel

2009-09-12 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0