ALLT FÖR DIG

  2009-09-13 / 19:06:06 / emelie englund /
Har precis ätit grillat med familjen, satt på mig myströja och fick sms från min älskling att jag ska möta henne för att prata, självklart gör jag det. Så jag dar ut, kommer hem om någon timme eller någonting !


sara

Jag hann inte fråga något i din frågestund så jag gör det nu istället. Jag vill fråga dig lite saker.



1. vrf la du ner din förra blogg? hade det någonting med din mamma att göra?



2. har det hänt något mellan dig och din mamma?



3. har du pojkvän?



4. hur lång är du?



5. varför började du blogga? :)



6. är du känd? ligger du med på topplistan?



hoppas verkligen att du svarar på dom frågorna, skulle vara jätte kul :) puss på dej <3

2009-09-13 @ 19:25:16
Anonym

hejhej. tänkte bara fråga om du kunde hjälpa mig med att lägga in en header? alltså jag kan fixa den själv o så, men jag vet fan inte hur man lägger in(a) och jag är verkligen i behov, min ser förjävlig ut. <3

2009-09-13 @ 20:04:57
URL: http://melinanilssons.blogg.se/
Anonym

hejhej. tänkte bara fråga om du kunde hjälpa mig med att lägga in en header? alltså jag kan fixa den själv o så, men jag vet fan inte hur man lägger in(a) och jag är verkligen i behov, min ser förjävlig ut. <3

2009-09-13 @ 20:05:08
URL: http://melinanilssons.blogg.se/
Anonym

hejhej. tänkte bara fråga om du kunde hjälpa mig med att lägga in en header? alltså jag kan fixa den själv o så, men jag vet fan inte hur man lägger in(a) och jag är verkligen i behov, min ser förjävlig ut. <3

2009-09-13 @ 20:05:26
URL: http://melinanilssons.blogg.se/
Anonym

hejhej. tänkte bara fråga om du kunde hjälpa mig med att lägga in en header? alltså jag kan fixa den själv o så, men jag vet fan inte hur man lägger in(a) och jag är verkligen i behov, min ser förjävlig ut. <3

2009-09-13 @ 20:09:17
URL: http://melinanilssons.blogg.se/
Lobban

Hahah jag har sett dig skaka asset på någon film som sprids lite överallt

2009-09-13 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0