BAD NEWS

  2009-09-09 / 00:25:04 / emelie englund /

Jag har blivit dålig på att uppdatera.

sitter egentligen konstant vid datan men uppdaterar inte, varför undrar ni då? Jo för jag har ingenting att skriva, har ingen kamera så det bli utan bilder och det känns ju lite sådär. Att ta massa webb-bilder är inte kul. Men snart är det min födelsedag och då hoppas jag på en ny kamera ;) Jag har egentligen inte tid med bloggen just nu, men jag ska uppdatera så mycket jag kan. Att skriva 1 mening som "Hej bloggen, nu är jag hemma från skolan" är sååå booring. Vill skriva lite längre och mer seriösa inlägg.

Måste även börja panera lite nu, shit I have things to do ! Men det gör jag när jag har tid, whatever ska börja runda av och lägga mig isängen, tänka på mina skumma tankar och bara låta ögonlocken falla ner. Vi höres imorgon <3

We all love emsn




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0