det va du och jag

  2009-09-03 / 10:36:48 / emelie englund /


VI va som plåster på varandra, VI pratade exakt varje dag, det va VI mot världen, VI va dom som alla va aundsjuka på


du&jag har sånna jävla minnen, dalarna.. fyfan va kul det va, skratt tårar, sena kvällar vid sjön, killar, snö, sol, våran lilla stuga, gumman tänk på alla tider vi haft tillsammans, är det inte undebrart? Jag va nr1, DU va min nummer 1. Det spelade ingen roll hur mycket folk ljög, det spelade ingen roll hur du eller jag betedde oss, vi höll oss fast vid varandra. I två snart 3 år har vi känt varandra. Vi började va trion, du jag&elin. Glömmer aldrig dagen vi stog nere i Elins källare och tog bilder, keps, foundation på läpparna, push-up och ja vad säger man? Nu när jag tänker tillbaka minns jag faktist tillochmed vad du hade på dig den dagen. Rosa linne och jeans som gick till knäna. Aja iallafall, från tion gick vi vidare till du&jag, bara vi, bästaste. Vad hände egentligen? Bråk ska inte få oss att glida ifrån, ett litet (vet inte om det va så litet,menmen) bråk ska inte skilja oss åt.

Jag kommer alltid finnas för dig min lilla bebis och jag kommer ställa upp så fort du behöver mig, tvivla ALDRIG på det, jag älskar dig !



Ellidutten

Nej, emelie, det VAR inte du & jag. Det ÄR du & jag. Vad som än händer så kommer jag alltid se dig som min bästaste, för vi va sååå tajta förut. Är så glad att jag har dig & jag kommer aldrig lämna dig. I love you

2009-09-03 @ 12:40:33
URL: http://elinhultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0