DJURGÅRDEN

  2009-09-17 / 07:26:07 / emelie englund /


- Jag är Djurgårdare ..

Jag har vart det i hela mitt liv tror jag, mina föräldrar och storasyster är Hammarbyare men jag har alltid (så långt jag kan minnas) vart Djurgårdare. Förutom när jag va tillsammans med Fabian, haha då fick jag blir Aik:are (det låter som 3 år&det var jag också) haha nej men jag va väll runt 9-10 års åldern. Man va ju tvungen att tycka som pojkvännen ;) Tills jag fick honom att gå över till DIF, yeah !

Har btw bara gått på några enstaka fotbolls/hockey matcher. Har inte sett en ända match på TV, jag vet inte ens vart på listan dom ligger eller vad någon spelare i laget heter. Men jag är Djurgårdare ändå (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0