NÅGRA SVAR

  2009-09-27 / 13:52:50 / emelie englund /
har velat någon gång vara äldre än vad du är ?
har du varit riktigt kär någon gång?
p.s kan du inte uppdatera lite bättre? och komma på något mer kul till bloggen. så kommer man bli lite mer beroende. jätte söt är du iaf puss :P
Ja klart jag har ?
Ja absolut.
Jo jag ska börja uppdatera bättre ;) tack tack, pussis
Jeg er norsk, så jeg håper det går greit om jeg skriver på norsk? :)
Spm:
Hvor har du fått tak i extensionsen din?
hva slags farga har du farget det med?
jag förstår knappt någonting, men jag försöker, hah
Det köpte jag i Sthlm på drottninggatan.
Starkaste Blonderingen
har du haft sex?
Skit i det du så lever du längre !

kan du skriva ett inlägg där du visar hur du sminkar dig? :)
för du gör dt sjukt bra!
tack så mycket, ja absolut det ska jag göra, redan ikväll kankse ? ;)

hur gjorde du för att din statistik blev så hög? :D
Jag la in "driv" videos, döpte dom till mitt bloggnamn och sen kollar folk in din blogg, jag har uppdaterat  som fan vajre dag (men nu har det blivit sämre)

1.Vilka bloggar läser du?
2.Vill du bli en storbloggare?
3. Kan du sjunga?
Alla kända, min kusins, mina väners och självklart min egen
varför umgås du inte med emma bergkvist och amanda konrasdal längre? eller vad hände mellan er eller vad man ska säga :P
Du som vet att jag inte umgås med dom längre, antar jag känner dom, prata med dom. Jag minns faktist inte !

Vill du bli en känd bloggare?
Asså jag vet inte längre, jobbigt att gå utanför dörren och alla vet vem man är lixom

vad är meningen med ditt liv?

Leva livet, vad tänkte du på? Är det något du vill komentera mer eller?

heey! vi er to norske blogg''testere'' som du kan kalle oss.. vi går rundt i verden for å se på forskjellige blogger og sånt, for å se hvordan ungdom har det nå for tiden:) håper du vil svare oss:
1. har du silikoen i leppene eller i puppene?
Haha, jag är 13 lilla du? Alltså, nej det har jag inte ;)
2. er du poulær?
Alla älskar mig
3. ser du på deg selv som fjortiss?
Nej, man är inte fjortis för att man är blond
4. har du mange fiender og venner?
Haha nej, alla älskar mig sa jag ju, har bara vänner inga fienden
5. til sist : ser du dine egne bloggvideoer, jeg mener, man ser halve bh'en din, bare så du er klar over det!
HAHAHAHAH SER DU MITT CAREFACE?
ps: ikke ta noen av disse spørsmålene våres personlig, bare ver så vennlig å svar:D
K


meg

hæ? er du sikker på at du er 13 år??

2009-09-27 @ 16:41:08
emelie

JAAAAAA

2009-09-28 @ 08:26:50
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0