RESTEN AV SVAREN

  2009-09-29 / 16:07:03 / emelie englund /
1. favoritfilm?
2. vad gör du helst på fritiden? :P
Din blogg är BÄST emelie!! :D
Vet inte vilken film som är min favorit faktist !
Träffar mina vänner, sitter vid datan, tar hand om mig själv, shoppar ;)
TAAAAAACK <3


Ärd u beroende av rökning?
skit i det du så lever du längre ;)
Är du oskuld?
Privat
Gillar du Johan?
Ja det gör jag
Du är underbart söt!
Tack så mycket <3

röker du pga grupp tryck?
nej, det va första blosset jag gjorde för grupptrycket
känner du victoria larsson
nej, eller tror inte det

Hvordan er det å være verdens største fjortis? etter min mening vertfall..
Känner mig inte träffad så jag kan tyvärr inte säga hur det känns baby ;)

Hey blog girl <3 Jag är en tjej som bara DIGGER dig och din blogg !!!!!!! (L) Jag avundas er lepppene!. <3 vi har ett par frågor till er baby!:)
Är du Hetro, bisexuell eller lesbisk? <3:)
vad är din yndlingssrettenn?
vad är din yndlingsslandet (utom Sverige och USA)
Puss Puss från mig. <3
Haha no. inget av det ;) I love boys
förstår inte dom andra frågorna tyvärr

vad är det första som du kollar på hos killar?
vad tycker du om mig, asså du känner ju inte mig men första intrycket ;)
Personlighet&omtanke
Jag kan inte dömma någon jag inte känner

kaffor e du så jævla tragiske ? HAHA heile norge ler av deg ! xP
Vad glad jag blir att ni ler av mig, tycker jag är jätte kul, att jag till&med är känd där känns helt underbart, funderar på om jag ska åka dit och bo hos någon av er som ler av mig ? Någon som erbjuder sig?

Hur gåre me Johan då? ;)
Skit bra

HAHA VARFÖR HON ÄR SÅ TRAGISK? SKRATTAR HELA NORGE ÅT HENNE? HELA SVERIGE SKRATTAR ÅT ERA ONÖDIGA KOMMENTARER, IDIOTER:)
Hahah elin gumman du är underbar :)

på ditt inlägg: outfitt. där du har på dig en vit topp, grå kofta och jeans? hoppas du vet vilken jag menar? :) men vart har du köpt toppen?
gina tricot, det är en midjekjol egentligen ;)

kan du lägga ut en bild på dig naken någon gång?
Ja men gud absolut, helt naken eller med underkläder?

hur ofta rakar du dig? är den hårig eller rakad?
hoppas du driver...

hur kan du va så jävla sööt? jag älskar din blogg och dig såklart<3 hur gör du så fina header?<3
Tack så mycket vad jag blir glad :) Headern har en kompis gjort till mig !

1. Hur många blonderingar har du gjort?
minst 10
2. Hur mycket har du tränat på att göra ett hjärta med läpparna?
det är en talang jag har ;)
3. Hur många unika brukar du ha per dag?
runt 800

kan ja få din msn?:D
nej jag vill helst inte lägga ut den igen, eftersom jag förra gången fick en massa addningar per dag och det var bara massa äldre gubbar som trodde att jag va 17. Så tyvärr !



Gina

Vel, hele Norge kan tydeligvis ikke le av deg, for jeg gjør ikke det :)

2009-09-29 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0