FOOD

  2009-09-29 / 15:41:35 / emelie englund /
Nu sitter jag på mitt rum, försöker få i mig någonting att äta vilket jag inte gjort på hela dagen och gårdagen. Åt en banan imorse men det gjorde inte mycket till hjälp.

Ja ni, vad händer idag? Måste plugga lite, ska ta hand om mig själv och tagga till för morgon dagen då det blir origentering i Rudan. Börjar dock halv 11 vilket är rätt skönt. Så ska vi springa runt där och leta massa grejer. *Suck* Men det är betyg nu så bara att kämpa och se allting från den possitiva sidan ;)


sofia

Emelie gumman tror vi börjar 12.10

Krya på dig om du fortfarane är sjuk <33!

2009-09-29 @ 21:24:29
URL: http://sweigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0