Girltalk

  2009-09-14 / 21:56:59 / emelie englund /

Förlåt, men efte rjag käkat drog jag ut och mötte Elin&Bella en stund. Ska se till att sno bilderna Bellplutt tog så ni har lite nytt att se ;) Btw så spelade både Elin&Bella in när jag sjöng och lekte med elden, hhaha va rätt rädd att pissa på mig faktist, eller är det inte så man säger ? "Lek inte med elden då kommer du kissa på dig" haha aja skitsamma. Måstes egentligen plugga men ska skriva massa nödiga inlägg nu, har rätt dåligt samvete för att jag inte uppdaterat någotign på hela dagen nästan :O See you soon again <3



Anonym

man brukar säga lek inte med elden då kissar du på dig i sängen :)

2009-09-15 @ 06:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0