HEJ JAG ÄR EN FJORTIS, ehm VAR !

  2009-09-24 / 08:33:52 / emelie englund /


Hej jag har skitit på mig blicken, känner ni igen den?


Kommer ihåg att jag alltid gjorde så förut, putade med läpparna, armar hit&dit, ruffsa håret, och fan vet jag. Den här bilden får mig att tänka tillbaka på tiderna då man va fjortis. Jag tar inte åt mig nu när folk kallar mig fjortis för då vet folk inte hur jag såg ut förut. Ska leta upp massa bilder och visa er så ni får se hur jag förändrats.

Jag tycker att för att ma är blond är man inte fjortis, det sägs att fjortisar söker uppmärksamhet? Blondiner behöver inte söka uppmärksamhet, det får dom ändå ;) Grrr...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0