INTE MIN GREJ DET DÄR

  2009-09-30 / 17:05:58 / emelie englund /
Tjenixen, jag kan inte kalla mig själv för världens bästa idag. Känner mig värdelös ! Vi tog bana "A" som är den lättaste, vi fick 2 timmar och en kvart på oss och skulle röra oss melan 3 kilometer. Jag och Malin tog 4/10 kontroller, skulle gå på en stig för att komma till 5:an vad fan händer? Jo, ingenting ! Allt vi ser är skog, inte en människa. Tillslut går vi bara rakt fram och hoppas på att komma ut någonstans och ja det gjorde vi, men VART? Sanningen svider... JORDBRO ! Vad är det här? Så vi fick knata tillbaka och jag vägrade gå mer så jag drog där i från. (Är man envis så är man...)

men vi är bäst ändå, vist bebis?


Anonym

ska fabian flytta:p

2009-09-30 @ 17:11:52
emelie

ääh va?

2009-09-30 @ 17:53:37
URL: http://eemsn.blogg.se/
Hanna

haha, samma för mig, vi gjorde 4/10, men hallå 3:an, stämpeln lr vad man ska kalla det, den va ju borta :O

jag känner mig fett dålig för jag kan orientering ganska bra, fan om man får IG, vi ringde till och med kattis för vi visste inte var vi va xD

2009-09-30 @ 19:48:01
URL: http://hannella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0