JAG ÄR VÄRDELÖS

  2009-09-17 / 20:13:04 / emelie englund /
Egentligen borde jag inte sitta här, jag borde sitta med näsan i böckerna och plugga. Har fasiken prov på måndag och kan inte ett piss & om jag känner mig själv så kommer jag knappast plugga någonting. Så jag ska sätta igång nu. Skriva sammafattning, trycka in det i huvet! Eller iallafall försöka, förstår inte vad det är som är så svårt. Vad det är som får mig att inte förstå. Tänker jag på annat? Ja mina tankar flödar iväg, jag är aldrig koncentrerad på lektionerna förutom när jag sitter och jobbar självständigt med musik i öronen !



Lisa

Haha känner igen mig i det där..

2009-09-17 @ 20:41:33
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0