RESTEN AV SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

  2009-09-13 / 12:09:54 / emelie englund /
Postat av: skalman
Vad har du för BH storlek?
sv: fortfarande 75 C -.-
Postat av: E
Vilket gymnasium vill du börja i sen, och vilken inriktning osv?
sv: jag har ingen aning faktist, är rätt sugen på någonting kul, som fotograflinje eller frisör? Jag vet ingeting just nu, men i stan vill jag gå, eller iallafall utanför Haninge !
Postat av:
hur gammal var du nar du hade din första pojkvän?
sv: Jag gick nor på dagis, haha nej men mitt första seriösa va vid 9 års åldern, eller mindre
Postat av: m
kan du visa i ett videoinlägg hur du sminkar dig?
sv: jag och videoinlägg går inte ihop, haha men vist det kan jag väl göra när jag känner för det ;)
Postat av: regina
sålde du någonsin din dator och köpte en minidata ?
sv: haha nej tyvärr, det blev fel med pengarna, helt knas så jag behöver min data jag har nu

Postat av: paulina
Vilken är din favoritfärg? :)
sv: hmm... rosa, svart, vitt och brunt ! Kan inte bestämma mig för en

Postat av: Rolkan
du är galet fin!
sv: tackar man tackar :)
 
Postat av:
hur / vad äter du för att få så fin kropp :)?
sv: för det första tack :) för det andra, haha vad jag äter? äter inte speciellt ofta, är aldrig hungrig, tränar gör jag inte heller, så jag vet ej fan :o
Postat av:
oskuld?
sv: nyfiken ?
Postat av:
Hur gammal är du?
sv: Jag är 13, fyller 14 i oktober
Postat av:
favoritblogg? :)
sv: har ingen dirket favorit, förutom min egen såklart ;)
Postat av: lovisa
1. får du idol bilder ofta?
2. hur skulle du beskriva dej själv med 3 ord?
sv: nja jag har fått några stycken men har glömt bort att lägga in dom
omtänksam, envis, dåligförlorare
Postat av:
vilken stad bor du i?
är du oskuld?
vem är din största idol?
tycker du själv att du är snygg?
sv: Stockholm i mitt hjärta
Skit i det du ?
Jag ser bara upp till mig själv, ingen annan !
JAAAAA, as läcker ;)
Postat av:
hur många har du runkat? :)
sv: Gud va nyfikna folk va, VADÅDÅ ?
Postat av: johanna<3
hur kan du vara så himla söööt? jag älskar värkligen din blogg<333
sv: Åhh tack så mycket, haha (a) puss



lindha

Har veckans blogg tävling på min blogg nu, var gärna med :)

2009-09-13 @ 12:17:52
URL: http://lnn.blogg.se/
hanna

DIN KAMERA ÄGER SKITEN UR ALLA!?

2009-09-13 @ 15:46:47
URL: http://haanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0