SVAR PÅ TAL

  2009-09-24 / 08:16:27 / emelie englund /



Låt mig rätta till ett par saker !


sv: för det första, du döper dig själv till "snyggast" står du inte för vad du heter? Och mitt smink, älskling bry dig om dig själv istället jag gör precis som jag vill. Mina tuttar värkar du va jävligt intresserad av, och du är en tjej, haha lebbvarning? P u s h - u p  heter det ju btw (det märks att du är 14) och ja jag har Bar med inlägg i, vem har inte det lixom? Alla tjejer med en vadd eller liknande har push-up. 33? hallå jag är 13 än så länge gumman. VAAAA omg har du större bröst än mig? Omg jag tar mitt liv, jag måste... shit jag har inte störst bröst längre :'(  (omg)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0