The grass is not always greener on the other side

  2009-09-07 / 00:57:16 / emelie englund /
Nej nu ska jag lägga mig i sängen, skriva lite i almanackan och tänka på allt som är bra.

Imorgon börjar jag 9 och slutar 4 (?) ska bli så jädrans tråkigt känner jag, kommer inte orka hålla humöret uppe hela dagen. Men det får folk acceptera. Efter det vet jag inte om vi ska till gymmet men det återstår och ser. Hinner knappt komma hem innan jag ska åka igen. Usch sena dagar är inte min grej men whatever skolan är hemsk och det är jag inte ensam om att tycka.

Klockan står iallafall på tjugo i 7 och jag börjar nio, hade tänkt att duscha innan och kanske locka håret ? Beror på när jag komma upp, efter bara 6 timmar kanske jag inte är så sugen. Men so what, jag ska klara det ;)

OOOOOh, värsta hottie


Anonym

såå fin :D

2009-09-07 @ 01:06:59
rebecca

fint linne/klänning, köpt vart?:)<3

2009-09-07 @ 21:03:44
lollo

fin klänning :)

2009-09-08 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0