FRÅGOR/SVAR

  2009-09-16 / 00:09:58 / emelie englund /
postat av: Sara
Jag hann inte fråga något i din frågestund så jag gör det nu istället. Jag vill fråga dig lite saker.
1. vrf la du ner din förra blogg? hade det någonting med din mamma att göra?
2. har det hänt något mellan dig och din mamma?
3. har du pojkvän?
4. hur lång är du?
5. varför började du blogga? :)
6. är du känd? ligger du med på topplistan?
hoppas verkligen att du svarar på dom frågorna, skulle vara jätte kul :) puss på dej <3

sv: Hej sara förlåt, jag såg inte förnst nu att du skrivit några frågor här !
1. Min mamma fick nog, jag gjorde dumheter (haha) och då sa hon till mig att hon skulle ta bort min blogg, jag kunde inte göra annat än säga lösenordet lixom.
2. Ja det har hänt en hel del, jag bodde inte där på flera flera veckor pga flera skäl
3. A seecret
4. Jag vet inte exakt, men runt 160 plus / minus
5. För jag ville ha någonstans att skriva av mig, att dela av mitt liv och det verkade som en rolig grej.
6. haha nej det kan jaginte påstå ;)
Puss puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0