VECKAN UT

  2009-09-09 / 13:56:59 / emelie englund /

Torsdag: Måste till skolan för skolfoto, slutar fyra JIPPI !
Fredag: Tjejmiddag med brudarna, yammi
Lördag: Ut och partaja med Torsler ?
Söndag : Dega


Tror min helg är planerad faktist, känns rätt tryggt. Ska fixa allting inför imrogon, välja kläder, locka håret och sådär. Presenten är klar till Kusinen som fyller 14 bast på fredag, systemkameran är även paxad ! träffa min älskling torsler som jag saknar så. Och sen den typiska söndagen precis som alla andra söndagar, hemma, dega, ta hand om sig själv och planera inför veckan därpå !

Hur ser eran helg ut? Festa, va med brudarna, eller pojkvännen?

Ladies <3



Anonym

vart är klänningen ifrån? sjukt snygg :)

finns den kvar?

2009-09-09 @ 23:11:36
emelie

den är från D33P men finns även på VILA tror jag och ja vet ointe om den finns kvar faktist :O

2009-09-10 @ 18:06:30
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0