WHIT YOU

  2009-09-19 / 10:09:46 / emelie englund /


Jag älskar dig för precis den du är. Jag kan ibland bete mig som din mamma men gumman det gör jag för att jag bryr mig. Jag har gått igenom mycket och det har även du. Du vet att jag alltid sett upp på dig, du har vart min förebild under några år och nu har jag lärt mig. Folk säger att jag är precis som du & det tar jag som en komplimang. Jag kanske inte är lika söt, kanske inte har lika vackert léende men personligen. Vi  får ofta höra att vi är bitchiga / "malliga". Yeah jag kan hålla med dom, för det är vi. Men vi har våra bra sidor också !

Bitchig
= R E S P E K T

Jag vill säga tack för alla gånger du ställt upp för mig, alla gånger du lämnat någon för att jag ska ha en famn att gråta i. När jag är ledsen kommer du innan jag ens blinkat. Jag är så jävla lycklig ! Har jag dig så känns allting bra, goda råd, komplimanger & allt som gör en glad.

Jag älskar dig Alexandra Ignell ! www.smilies.blogg.se



CLIP

haha, ja precis!=)

2009-09-19 @ 12:01:16
URL: http://clip.blogg.se/
CLIP

jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, vi får se=) vad ska du göra?=)

2009-09-19 @ 12:07:07
URL: http://clip.blogg.se/
Anonym

stavas with

2009-09-22 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0