YESTERDAY

  2009-09-06 / 10:56:33 / emelie englund /

Tjäääänare, förlåt för jätte dålig uppdatering .

Men igår efter jag fixat mig klart va jag tvungen att äta hemma, så vi kom inte ut förnst runt 8, då skulle vi till Nicole men hann inte det, istället gick vi hem till mig en stund sen blev vi dragna till fest på Gudö, så vi åkte dit, det va massa folk och ramlade bara in mer och mer, vilket inte va så bra menmen :) Vid 11 - halv 12 tog jag bussen hemmåt och la mig i Vickies säng vid datan och självklart somnade jag *suck* så därför blev det ingen uppdatering igår.

Bilder från kvällen kommer när jag fått dom av Elin, hon hade sin systemkamera med sig ;)



SAga

Okeej härligt att hör fin bild :)

2009-09-06 @ 12:27:08
URL: http://sagaochelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0