FÖRSTA JÄVLA APRIL

  2010-04-01 / 17:19:10 / emelie englund /

Tjenatjena, igår åkte vi till johan. Tog med all packning och sen färgade jag min förlängning och mitt hår :) Hade lite utäxt så slängde i lite färg.

Åkte till skolan imorse och blev lurad på bussen påväg dit. "Elin har blivit påkörd av en bil, hon är på ambulansen påväg till sjukhuset. Jag&Lolloåker dit med hennes mamma, ville att du skulle veta. Tur att jag hade ditt nummer / erika" Fick panik men självklart hade jag glömt att det var första April. Skolan gick snabbt och vi fick sluta en timme tidigare för våran snälla rektor. Åkte direkt till johan och fick sällskap till Gullmars med sötnosarna Paulina och Sanne. Härliga prickar det där :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0