GOOD/BAD

  2010-04-09 / 13:22:16 / emelie englund /



www.pause.blogg.se
 
Paulina kära vän, Kände att jag var tvungen att säga "good" åt henne, otroligt bra blogg. Bra insparation och inte bara massa ego bilder, även skvaller och tips till läsare. Grym bra uppdatering också, Really GOOOD :)

Att jag ska till Italien i sommar och Thailand i vinter. Känns amazing. Vi ska även åka till Åre i sommar och lite smått och gott. Jag, Elin, Johan&Johan har funderat på att åka till Göteborg i sommar och gå på Liseberg. Bo på hotell och ta det lugnt :)

Jag flyttar in i nya huset snart, det är himmelskt. Helt nytt från grund, jag har fått mitt rum precis som jag velat ha det, enplans villa och åååh. I can't wait !!


Falskhet, lögner.. really really bad. Att människor inte kan komma med sanningen, och folk kommer och går precis som dom vill är inget jag tycker om. Jag släpper in folk lätt men lika lätt som dom kommer in så åker dom ut.

Snöööööööööööööö är sooooooo bad. Jag vill sätta på mig Converse utan att frysa ihjäl. Jag vill ha lättklätt och slippa sätta på sig halsdukar och vantar. Blää på snö!



Anonym

liseberg ligger inte på gotland :P

2010-04-09 @ 13:38:45
Anonym

naaaaw älskling! <3

2010-04-09 @ 15:26:22
URL: http://pause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0