MIN DAG - med mamma

  2010-04-17 / 19:54:01 / emelie englund /
Hejhopp

Är på mycket mycket bättre humör. Det var en gråt&depp morgon idag. Men nu är det över, håller även på att sluta röka så alt är extra känsligt och humörsvängnint. Haha aja, jag har vart med min älskade mamma hela dag. Fast jag börja morgonen/dagen med ett bad när älsklingen åkt härifrån. Sen åkte jag med mamma och handlade, och svängde även förbi handen och skulle köpa en BOK. Ni hörde rätt, haha! Men det fick bli en jag hade hemma ist, sen kikade vi på kläder och jag hittade en massa men det får bli sen ;)

När vi kommit hem lagade vi god mat och står nu och bakar, lillebrorsan ska promt vara med och häller i 6 dl socker när det ska vara 2 och en halv. Haha de blev väärsta stress&drama bakningen. Juste kanske ska säga vad vi bakar, Ananas-kaka :) Nu är den klar så ska ta fram den, vi hörs senare. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0