SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-04-23 / 22:42:27 / /
Tror du att killar gillar smala tjejer eller ganska kurviga tjejer? , för jag är lixom inte den smalaste men min kompis e de och hon får typ killar hela tiden medans jag inte få så jätte många och jag älskar din blogg emlie :D<3 Asså det är helt olika från kille till kille. Tror inte att det har bara med storleken att göra faktist. 1. hur många unika har du om dagen? Har sjunkit ner till 600 per dag.  2. Hur gör du dina nageltippar? Har visat det ett par ggr, men kan väl göra det igen när jag gör det nästan gång.  3. hur gör man för att få en kille som man verkligen gillar? Prata med honom, ta första steget och visa vem du är, va ingen annan än dig själv. 4. vad är du mest nökjd med på din kropp? Jag vet inte, haha för några månade skulle jag sagt mina bröst, men icke sa nicke. Inte längre, får väl säga mina naglar :o 5. minst nljd med? Mina ben. 6.vad ska du göra i sommar :) Italien och Åre har jag planerat än så länge ;) Varför är inte du och romina kompisar? För det har blivit som det blivit. Du skrev att man skulle skicka ett mms för att få ed bider i mobilbloggningen, vart ska man mmsa den då? Kan inte du göra en liten guide?
Love your blogg!!!! <3 <3<3
Har gjort det lite längre ner ;) hur lång är du,emelie:) runt 159 tror jag. vart bor du? I haninge? kan du inte lägga in några fler bilder när du är blond? det kommer, det kommer :) vilket år är du född? 1995. röker du? Inte längre :D vilka bloggar läser du? :) Blandannat, exclusiivt, misformalin, pause, elinhultman, och sen stor bloggarna, absolut inte alla. Men det är dom jag kommer på just nu ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0