Tjena såhär på morgonen :) jag körde e...

  2010-04-21 / 07:47:48 / emelie englund /

Tjena såhär på morgonen :) jag körde ett core pass igår och mamma hämtade mig efter det. Sen satt vi kvar i bilen på parkeringen och pratade i två timmar om allt och ingenting. Gick sen in och åt lite kvällsmys tillsammans med mamsen och sen gick jag och sov. Somnade direkt och hade en Dröm om att jag rökte? Haha aas skumt. Iallafall. Nu är jag Påväg till skolan och börjar om 15 minuter vilket är lite stressigt. Men jag hoppas jag hinner :) slutar 1 och har Gympa som Sista lektion. Strax vid bussen, vi hörs. Puss



Anonym

Kan man smsa en text till nr dit man mmsar bild för att mobilblogga utan bild?

2010-04-21 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0