SHOPPING

  2010-08-17 / 01:15:03 / emelie englund /


loooooove rosetter (a)


Färget hade blekts som satan, så färgning behövdes.


Va ju som sagt i staden med Elin älskling idag. Vi fikade och shoppade lite sådär. Åkte till Gullmars där vi mötte Johan, Surre och Elin Torsler. Tillsammans tog vi bussen mot Haninge och jag&Elin&Elin hoppade av i Djurgårds plan och skulle gå hem, men då kom lite annat emellan så vi tog bussen till konsum för att köpa pengar till Elins Telefon&godis, sen fick vi för oss att käka Mias vilket vi också gjorde. Dock måste min magsäck va gryymt liten efter Rodos i och med att jag knappt käkade mycket mat, bara frukt dom senaste dagarna. Och kunde inte ens få i mig en halv tallrik pommes idag ..

Efter Mias bar det hemmåt och bara massa lök, och sånt vi inte bestämt att göra. Vi skulle  ha myskväll, skjunga Sing Star och ha en massa mask och sånt, men istället gick vi ut en stund för att prata ut med en 3:e Elin, vid namn av Elin Breime. Sen kom Surre&Johan och vi stog och snacka ett tag tills vi åkte hem och käkade vårat kära godis.

Nu ligger vi i soffan och kollar tv, trött tjej!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0